Administrator nieruchomości

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad prawidłowością realizacji usług ze strony dostawców Wspólnot Mieszkaniowych,
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości, koordynacja realizacji zgłoszeń od mieszkańców,
  • kontrola kosztów Wspólnot Mieszkaniowych, w tym weryfikacja i dekretacja faktur i ich zgodności z umowami lub ustaleniami,
  • uczestnictwo w przygotowaniu planu gospodarczego i nadzór nad jego realizacją,
  • prowadzenie procesów zbierania ofert na serwisy stałe bądź jednorazowe,
  • przygotowanie umów z kontrahentami i weryfikacja zgodności z ustaleniami od strony zakresu i warunków finansowych,
  • przygotowanie propozycji uchwał,
  • przygotowanie i weryfikacja danych do corocznego rozliczenia mediów,
  • analiza kosztów mediów WM i aktualizacja zaliczek na media ze względu na zmiany zużycia i cen,
  • bieżąca komunikacja z mieszkańcami,
  • przygotowanie dodatkowych analiz wg potrzeb,
  • czuwanie nad terminowością przeglądów przewidzianych przez Ustawodawcę,
  • inne zadania zlecone przez Zarząd WM

 

Nasze wymagania

  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
  • skrupulatność, rzetelność i terminowość,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • dobra znajomość programu Excel umożliwiająca sprawną analizę danych,
  • dwuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego administratora/zarządcy nieruchomości,
  • mile widziane doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami w okresie rękojmi

 

Co oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym zespole,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szeroki program szkoleń),
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych (7 000 – 8 000 zł brutto),
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną

Aplikuj już dziś. Prześlij nam swoje CV.​